Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Ψαγμένος τίτλος (έτοιμο τον είχα..)


Καμιά μέρα μεθυσμένος θα τα έχω χάσει όλα και δεν θα ξέρω αν τα έχασα όλα επειδή πίνω ή πίνω επειδή τα έχασα όλα…

Ιδιωτική παιδεία?( ΝΑΙ ρε θα το αναλύσω και αυτό, εδώ έχω ΓΑΜΗΣΕΙ άλλα και άλλα αυτό θα μου ξεφύγει ασούμε? Φυσικά μιλάω μόνο για ιδιωτική παιδεία στα πανεπι-στήθεια)


Καταρχάς (ή καταρχήν, όποιο σας κάνει σπασπαρχίδες θεωριτικοί!) , είμαι υπέρ υπό specific conditions (δώστου αγγλικό ρε Ιταλέ). ΑΠΑΙΤΩ το ιδιωτικό πτυχίο να είναι ισοδύναμο με το δημόσιο, ούτε να είναι IDIOT-ικό και να βουτάει τα λεφτά του Κοσμά (και του κοσμάκι) αλλά ούτε να γαμεί και να σπέρνει στην αγορά εργασίας  ενώ το PUB-lic πτυχίο να σε κάνει σερβιτόρο σε pub(οργασμός λεξηπλασίας ΠΑΛΙ). Δεύτερο κριτήριο είναι να μπαίνει ο οποιοσδήποτε μέσα, ΑΛΛΑ να τελειώνουν ΜΟΝΟΝ αυτοί που αξίζουν διότι α)τα λεφτά των Χαβάη-λεδων θα αξιοποιούνται σε υποτροφίες και β)Θα διατηρείται ένα υψηλό επίπεδο σπουδών. Επίσης, μετά το (αργο)σχολείο καλό είναι οι φοιτητές να μην φεύγουν στο ξωτερικό (34.000 αυτή τη στιγμή=2.κάτι δις χαμένα ετησίως) αλλά να τους κρατάς εδώ ακόμα και αν αποτύχουν στις πανεβλακήνειες, και επίσης να έρχονται σε σένα οι γείτονες να σπουδάζουν (εγγλέζικα τμήματα ντε!). Είδες τι ωραία στα ανέλυσα πάλι?! 

Στον έρωτευμένο συμβουλές???Σοβαρευτείτε κύριοι…

Οκ τα είπαν κιάλλοι, και ναι ίσως να την είχαν πιο μεγάλη( αστείο Σερβετά!). Πάς τώρα εσύ αδερφέ να κατανικήσεις ένα αίσθημα όπου νικάει ένστικτα από πολυγαμία μέχρι επιβίωση (Ρόμεος και τζούλιετ ωρέ), ένα συναίσθημα που νικάει καθήκοντα, αφοσιώσεις, αρχές και ηθική, πας εσυ να το πολεμήσεις με την λογική…ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΡΕ???? Λογικευτείτε άνθρωποι μου και πάρτε τον πουλελέ αντι να χάνετε τον χρόνο σας…


Από την ποιητική συλλογή «Τον κώλο μας ήπιαμε πάλι…» από εκδόσεις «Πίνω και μεθώ ωχ αμάν» : Μπύρα είσαι θρησκεία, και ας λένε πως είσαι μαλακία. Μπύρα είσαι η ζωή μου και ας λένε «δεν είναι όμως η δίκη μου». Η μπύρα ΔΕΝ είναι για αυτούς (αυτοί ρε ακούνε tus), η Μπύρα είμαι εγώ, η Μπύρα είσαι εσύ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ.

Τα πρωινά κομμουνιστής, τις μονές μέρες σοσιαλιστής, τα βραδινά ανθρωπιστής, στον ερώτα μωρή γκανιότα καπιταλιστής και τίγκα εγωιστής.

Η θάλασσα ΔΕΝ είναι για μπάνιο…


Όταν λέμε «πάμε θάλασσα» ΔΕΝ εννοούμι μωρή τσουράπω να κωλο-μπύσουμε, οπότε βγές στεριά και άναψε κ εσύ τσιγάρο… λήμμα/ορισμός 312Ν-τομουνίτηςμάναςσου63/Ν739 : «πάμε θάλασσα» : Συγκάλυψη του επιτέλους ξυπνήσαμε(με Hulk-over από το μεθύσι) ας πούμε ότι πήγαμε να κολυμπήσουμε όσο πίνουμε μπυράκια, φράπες και τσιγάρα…Να ξέρουμε τι λέμε δλδ..


Με συμπαθώ, και ας μην με αγαπώ, με θαυμάζω και ας με κράζω, με βασανίζω αλλά με αντέχω. Εσενα μωρή χειρότερη που σε θαυμάζω, σε αγαπώ και σε συμπαθώ γιατί δεν με αντέχεις???




7 σχόλια:

  1. ένα πόιντ το έχεις ιταλέ!
    και εγώ είμαι υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστημίων!
    όσο για τον έρωτα, έχει αποβλακώσει καν και καν, εμάς θα άφηνε αλώβητους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θίγεις ένα μεγάλο ζήτημα σχετικά με το καταρχήν, κατ' αρχήν, καταρχάς και κατ' αρχάς. Αλλά, για να είμαι ειλικρινής, δεν βρίσκομαι σε αρμόζουσα κατάσταση για να το αναλύσω.

    Νομίζω ο εγωισμός χωράει ακόμα και στον έρωτα. Και πρέπει να υπάρχει. Απλά να μην είναι υπέρμετρος.

    Για πτυχία και Πανεπιστήμια δεν έχω διάθεση να μιλήσω: δεν θα με ξεπλένει ούτε ο Γάγγης. (Λευτεριά στα ιδιωτικά Πανεπιστήμια!)

    Την μπύρα, όμως, την λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ ΔΕΝ φαντάζεσαι πόσα ποιντς κέρδιζεις με αυτο σου το κομμεντ. Μπύρολάτρς, πέρ των ιδιωτικών, εγωισμός...αστα διάλα συγκινήθηκα..

      Διαγραφή
  3. Καλά ρε Ιταλέ, σοβαρέψου λίγο... Στο Ελλάντα θα υπάρξει ποτέ ίδρυμα που θα τα παίρνει και θα σε πετάει και έξω και δεν θα σε κρατάει για να αρμέγει????? Θα σου δίνει κι ένα φανταχτερό κωλόχαρτο μετά, για να έχεις ικανοποιημένο και τον μπαμπά....
    Τα Σ/Κ είσαι και ουτοπιστής?

    Δοκίμασα προχθές μπίρα Σαντορίνης... όλα τα λεφτά! Και ξέρω να κρίνω, τσάμπα έχω κάνει τέτοια μπιροκοιλιά η ξανθιά?

    Έρωτας και εγωισμός... ξανασοβαρέψου, ο έρωτας είναι καθαρά εγωιστικό συναίσθημα, αυτές οι Αμερικλανιές του τύπου "αγάπη μου, να είσαι καλά όπου και να είσαι κι εγώ θέλω μόνο να χαμογελάς" είναι γκομενίστικες σαχλαμαρίτσες που λένε για να το παίξουν Κυρίες ενώ παραδίπλα ετοιμάζουν το κουκλάκι με τις καρφίτσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω καλησπέρα καλησπέρα !..

      Μα καλή μου ΗΩΣ με παρεξήγησες, καλα θα κάνει να σε κρατήσει και αν σε αρμέγει (αρκεί να αξιοποιούνται τα λεφτά σωστά), το να σου δείνει το πτυχίο λόγω χρημάτων είναι η μαλάκια...

      έχω ακουσει πολυ καλά λόγια για αυτό το μπυράκι να πω την αλήθεια...

      ΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ????στον έρωτα εγωιστής? Άλλωστε όπως είπε και ο Νίτσε, ο εραστής προστατεύει τον παρτενερ του, όπως ένα αρπακτικό το θήραμα του, το θέλει μόνο δίκο του και μακριά απο όλους τους άλλους τους διεκδικητές..

      Διαγραφή
    2. Μάνα μου, άμα τα σκας θα το πάρεις το πτυχιάκι, δεν γίνεται αλλιώς. Κι άμα είναι ισάξιο με το δικό μου, που μου έγινε ο κώλος ΝΑ για να το πάρω, θα συγχιστώ πολύ... Και προς επίρρωση του ισχυρισμού μου, το ίδιο κάνουν και τα πανεπιστήμια άλλων χωρών (βλ Ιταλία, Αγγλία, Σουηδία, Βουλγαρία κλπ- δεν ξέρω από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού τί γίνεται).
      Σε τελική ανάλυση, θα προτιμούσα να εξυγιανθεί το σύστημα των κρατικών πανεπιστημίων, που έχουν ένα εξαιρετικό επίπεδο σπουδών (ενδεικτικά, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη το ΑΠΘ είναι μέσα στο 1% των καλύτερων πανεπιστημίων του κόσμου και το ΔΠΘ στο 3%), παρά να φτιάξουμε ένα παράλληλο σύστημα παραπαιδείας πάλι, κατά το Ελληνικόν σύνηθες.
      Μήπως, μήπως λέω, αντί να ιδρύσουμε ιδιωτικά πανεπιστήμια να βάζαμε κάποιες εισφορές (πχ στα συγγράματα), ελάχιστες μεν, που θα βοηθούσαν στην ανάπτυξη των υποτροφιών δε...
      Μήπως να κάναμε κανα σεμιναριακό παράρτημα για κάτι Μόγγολα που θέλουν σώνει και καλά να κορνιζάρουν κάτι? Και να επεκταθεί και το ΕΑΠ (που είναι τρελό σκίσιμο και επίπεδο σπουδών) και σε άλλες σχολές.

      Ο έρωτας είναι εγωιστής. Συμφωνούμε. Γιατί συγχίζεσαι?

      Διαγραφή